Gaziantep Güreş Eğitim Merkezi'nde eğitim gören ve Elbistanlı güreşçi Mehmet Mustafa Şahin, 42 kiloda Türkiye ikincisi oldu.
Şahin yaptığı açıklamada, daha büyük başarılara imza atacağını söyledi.
Gaziantep Hasan Katıkçı İlköğretim Okulu 8. sınıf öğrencisi olan Şahin'i kutlayan Elbistan Kaymakam'ı Metin Maytalman, başarılarının devamını diledi.
Erzurum'da yapılan turnuvada Türkiye üçüncüsü, Konya'da yapılan turnuvada ise Türkiye ikincisi olan Şahin, geçtiğimiz günlerde yapılan turnuvada 42 kiloda Türkiye ikincisi oldu.
AA