Elbistanlı Güreşçinin Başarısı

Gaziantep Güreş Eğitim Merkezi'nde eğitim gören ve Elbistanlı güreşçi Mehmet Mustafa Şahin, 42 kiloda Türkiye ikincisi oldu.

Gaziantep Güreş Eğitim Merkezi'nde eğitim gören ve Elbistanlı güreşçi Mehmet Mustafa Şahin, 42 kiloda Türkiye ikincisi oldu.
Şahin yaptığı açıklamada, daha büyük başarılara imza atacağını söyledi.
Gaziantep Hasan Katıkçı İlköğretim Okulu 8. sınıf öğrencisi olan Şahin'i kutlayan Elbistan Kaymakam'ı Metin Maytalman, başarılarının devamını diledi.
Erzurum'da yapılan turnuvada Türkiye üçüncüsü, Konya'da yapılan turnuvada ise Türkiye ikincisi olan Şahin, geçtiğimiz günlerde yapılan turnuvada 42 kiloda Türkiye ikincisi oldu.

AA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri