Spor Toto Süper Lig'in 8. haftasında karşılaştıkları Kardemir Karabükspor maçının ardından değerlendirmede bulunan Ali Tandoğan, "Kendi evimizde kazanmak istiyorduk. Maça çok iyi başladık. İlk 45 dakika çok iyi futbol oynadık Takım halinde çok iyi organize olduk. Sağdan, soldan ve göbekten çok iyi pozisyonlar bulduk. Rakibin bir buçuk pozisyonu var. Duran topu yarım pozisyon sayıyorum. Şanssız bir penaltı, arkasından yediğimiz beklenmedik bir gol bizi üzdü" diye konuştu.
İkinci yarı zorlandıklarını kaydeden Tandoğan, "Tabi ki bunu oturup değerlendireceğiz. Dünyanın sonu değil. Taraftarımız 3 puan armağan etmek isterdik. Ne olursa olsun şu anda lideriz" şeklinde konuştu.
İHA