Diyarbakırspor ilk maçını seyircisiz oynayacak

Bank Asya 1. Lig'in yeni takımlarından Diyarbakırspor çekilen fikstüre göre ilk maçını Çaykur Rizespor ile sahasında oynayacak.

Yeşil-kırmızılı takım Süper Lig'den arta kalan cezası nedeni ile sahasında oynayacağı Çaykur Rizespor maçını seyircisiz oynayacak. Diyarbakırspor taraftarları Bank Asya 1. Lig'de takımlarının ilk maçını izleyemeyecekler.

(İHA)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri