Temsilcimiz bu hafta İstanbul deplasmanından üç puanla dönmeyi hedefliyor.
Geçtiğimiz Perşembe günü oynanan Yeni İskenderunspor maçı hakkında açıklamalarda bulunan teknik direktör Alaaddin Demirözü: “maç boyunca biz etkiliydik. Kötü oynayıp da aldığımız bir sonuç değil bu. Takımım çok iyi mücadele etti. Zaten bizim takımımız ligin en çok koşan takımlarından biri. Ama bir kaza golü yedik. Maçın geneline baktığımızda da bizim pozisyonlarımızın daha çok olduğu görülüyor zaten. Fakat bizim en büyük eksiğimiz golcümüz yok. Transferde açık olmadığı için mecburen elimizdeki oyunculardan biri golcü olacak. Bu eksikliği de devre arası kampında gidereceğiz. Gerekirse her maçın ayrı bir golcüsü olacak.” dedi.
Pazar günü zorlu Anadolu Üsküdar 1908 deplasmanından galip dönmek istediklerini de belirten Demirözü, sözlerini şöyle tamamladı: “bu hafta kötü bir sonuç aldık. İstanbul deplasmanına da bunu telafi etmek için gideceğiz. İkinci yarıya 20 ve üzeri puanla başlamak bizim açımızdan önemliydi. Bu haftada deplasmandan galip gelerek devre arasını 20 puanla girmek istiyoruz. Maçın ardından ayın üçüne kadar oyuncularımıza izin vereceğiz. 4-5 Ocak gibi de kampa gireceğiz. Bu kampta da eksiklerimizi gidereceğiz. Kahramanmaraş ikinci yarıda bambaşka bir Kahramanmaraşspor izleyecek.” Harun Dağ