Yeşil-beyazlı Kulübün Başkanı İbrahim Yazıcı, Teknik Patronu Ertuğrul Sağlam, yönetim ile divan kurulu üyeleri, futbolcular, teknik heyet ve taraftarlar Özlüce Tesisleri'ndeki bayramlaşmada bir araya geldi. Taraftarlar el sıkıştıkları futbolcularla, bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi. Karnaval havasında geçen bayramlaşma töreninde taraftarlar, Sağlam'a yoğun ilgi gösterildi.
Başkan Yazıcı ile bayramlaşan teknik direktör Ertuğrul Sağlam, "Yarınki maçı da yenip, ikinci bayramı yaşamak istiyoruz" dedi.
Taraftarlar, bayramlaşma töreninin ardından yarınki deplasman için Manisa'ya hareket eden Yeşil-beyazlı kafileyi, alkış ve tezahüratlarla uğurladı.
İHA