Futbol Federasyonu tarafından organize edilen ve İnönü Üniversitesi Salonu'nda düzenlenen Futsal Ligi bölge şampiyonası sonunda ikinci grupta mücadele eden Kahramanmaraş Belediyespor başarı gösterip bir üst gruba yükseldi. 16 takımın mücadele ettiği FUTSAL liginde gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çeken Belediyespor futbol takımı şampiyonanın en başarılı takımları arasında gösterildi.
Futsal Mili Takım Antrenörü Ömer Kaner Belediyspor yetkililerine yaptığı açıklamada Kahramanmaraş Belediyespor’un lige kalite kattığını belirterek; “FUTSAL Ligi Bölge Şampiyonası’na katılarak başarılı sonuçlar elde eden Kahramanmaraş Belediyespor lige ayrı bir hava kattı. Kahramanmaraş Belediyespor’un bu şampiyonada olması bizi onurlandırdı. Takımınıza ve şampiyona destek veren Belediye Başkanınız Sayın Mustafa Poyraz ile Kahramanmaraş Belediyespor Kulüp Başkanı Necati Kahveci’ye sizin nezdiniz de teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.