Beşiktaş İlk İdmanını Yaptı

Yeni sezon hazırlıkları için dün toplanan Beşiktaş, bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla çalışmalarına başladı.

Yeni sezon hazırlıkları için dün toplanan Beşiktaş, bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla çalışmalarına başladı.

İzinli ve sağlık kontrolünde olan futbolcuların katılmadığı antrenmanda kondisyon ağırlıklı bir çalışma gerçekleştiren Siyah-beyazlılar, koşuların ardından istasyon çalışması yaptı.

Top sürme ve kontrol çalışmalarıyla antrenmana devam eden futbolcular, tempolu koşular yaparak ilk idmanı noktaladı.

Siyah-beyazlılar günün ikinci çalışmasını saat 17.00'de yapacağı antrenmanla sürdürecek.

İHA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri