Yeni sezon hazırlıkları için dün toplanan Beşiktaş, bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla çalışmalarına başladı.
İzinli ve sağlık kontrolünde olan futbolcuların katılmadığı antrenmanda kondisyon ağırlıklı bir çalışma gerçekleştiren Siyah-beyazlılar, koşuların ardından istasyon çalışması yaptı.
Top sürme ve kontrol çalışmalarıyla antrenmana devam eden futbolcular, tempolu koşular yaparak ilk idmanı noktaladı.
Siyah-beyazlılar günün ikinci çalışmasını saat 17.00'de yapacağı antrenmanla sürdürecek.
İHA