Belen'de ‘Aba Güreşi Turnuvası’

Belen'de, belediyenin ev sahipliğinde "Aba Güreşi Turnuvası" düzenlendi.

Belen'de, belediyenin ev sahipliğinde "Aba Güreşi Turnuvası" düzenlendi.

Belediye Başkanı Cemil Yılmazlar, Şehitler Abidesi mevkisinde düzenlenen turnuva öncesi yaptığı konuşmada, turnuvaya Kahramanmaraş, Osmaniye ve Niğde ile Hatay'dan toplam 174 sporcunun katıldığını söyledi.

Turnuvayla hem ata sporunu yaşatmaya çalıştıklarını hem de ilçenin tanıtımına katkı sağladıklarını ifade eden Yılmazlar, geleneksel olarak düzenlenen turnuvaya gösterilen ilgiden çok mutlu olduklarını belirtti.

Konuşmaların ardından sporcular dereceye girebilmek için birbiriyle kıyasıya mücadele etti.

Turnuvaya, MHP İl Başkanı Adnan Aktaş, Karaköse Belediye Başkanı Yusuf Soylu, Geleneksel Sporlar Hatay İl Temsilcisi Cemil Delioğlu ve vatandaşlar katıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri