Hanefi Mahçiçek Stadyumunda oynanan hazırlık maçını Kahramanamaraş Belediyespor 3-1 kazandı. Geçen yıl 3.Ligde mücadele eden ve sezon sonunda Süper Amatör kümeye düşen Kilis Belediyespor ile hazırlık maçı yapan Belediyespor oynadığı futbolla göz doldurdu. 90 dakika sonunda galip gelen takım Belediyespor oldu. Belediyespor Kulüp Başkanı Mustafa Semerci maç sonunda yaptığı açıklamada, Hazırlık maçları ile sporcularımızı lige hazırlıyoruz. Takımımızdaki taşlar yavaş yavaş oturuyor.
Bu maçla eksikliklerimi gördük. Takımımız gelecek için iyi sinyaller veriyor. dedi.
Belediyesporun Kilis Belediyespor ile oynadığı hazırlık maçını Kahramanmaraşspor Teknik Direktörü Rahim Zaferde izledi.