Belediyespor İlk Maçında 3-0 Kazandı

K.Maraş Belediyespor Voleybol takımı, Voleybol Bölgesel 3. Lig’e yükselme grubunda ilk maçında Hatay Belediyespor Voleybol takımını 3-0 mağlup etti. Temsilcimiz, üç sette de rakibine ezici bir üstünlük kurdu.

Kahramanmaraş Belediseyspor Voleybol Takımı, Voleybol Bölgesel 3. Lig’e yükselme grubunda dün ilk karşılaşmasına çıktı. Batıpark Spor salonunda oynanan mücadeleyi temsilcimiz 3-0 kazandı. Rakibi Hatay Belediyespor’a sahada ezici bir üstünlük sağlayan Kahramanmaraş Belediyespor Voleybol takımı, ilk seti 25-16 kazandı. İkinci sete de iyi başlayan temsilcimiz, ikinci seti de 25-18 kazandı. Üçüncü sette de rakibine boyun eğmeyen Kahramanmaraş Belediyespor, bu seti de 25-22 alarak rakibini 3-0 mağlup etti. Voleybol Bölgesel 3. Lig’e yükselme grubundaki ilk mücadelesini kazanan Kahramanmaraş Belediyespor, voleybol da da ne kadar iddialı olduğunu gösterdi. Haber merkezi

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri