Bal’da Bir Güldük Bir Ağladık

TFF Bölgesel Amatör Lig 5. Grup’ta mücadele eden temsilcilerimizden K.Maraş Belediyespor zayıf rakibi MalatyaDemirspor ile 2-2 berabere kalırken,Elbistan Belediyespor ise rakibini 2-0 mağlup etti.

3. Lig hayali kuran Kahramanmaraş Belediyespor, kendi evinde konuk ettiği Malatya Demirspor ile 2-2 berabere kaldı. Temsilcimiz mücadeleden 1 puan ile ayrılırken puanını 27’ye çıkardı. BAL’daki diğer temsilcimiz Elbistan Belediyespor ise deplasmanda karşılaştığı Osmaniye Önderspor’u 0-2 yenerek puanını 21’e çıkardı. Haber Merkezi

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri