Bal’da 17. Hafta

Kahramanmaraş Belediyespor, Erzin Belediyespor’u 2-1 yenerek puanını 33’e yükseltti.

Deplasmanlı Bölgesel Amatör Kümede mücadele eden temsilcilerimizden Kahramanmaraş Belediyespor, Haşim ve Temin’in kırmızı kart görerek 9 kişi kaldığı maçta deplasmanda Erzin Belediyespor’u 2-1 yenerek puanını 33’e yükseltti. Diğer temsilcimiz Elbistan Belediyespor ise Adana deplasmanında Adana Gençlerbirliği’ne 1-0 mağlup olmaktan kurtulamadı ve 24 puanda kaldı. Gökhan Dökücü

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri