Deplasmanlı Bölgesel Amatör Kümede mücadele eden temsilcilerimizden Kahramanmaraş Belediyespor, Haşim ve Temin’in kırmızı kart görerek 9 kişi kaldığı maçta deplasmanda Erzin Belediyespor’u 2-1 yenerek puanını 33’e yükseltti. Diğer temsilcimiz Elbistan Belediyespor ise Adana deplasmanında Adana Gençlerbirliği’ne 1-0 mağlup olmaktan kurtulamadı ve 24 puanda kaldı. Gökhan Dökücü
Bal’da 17. Hafta
Kahramanmaraş Belediyespor, Erzin Belediyespor’u 2-1 yenerek puanını 33’e yükseltti.
İlk yorum yazan siz olun