Badminton Türkiye Birinciliği İlimizde yapılacak

13–17 Nisan 2010 tarihlerinde yapılacak Yıldızlar Badminton Türkiye Birinciliği yarışmasına 149 takım katılacak.

Spordan sorumlu Kahramanmaraş Milli Eğitim Müdür yardımcısı Ahmet Sarıtür’ten aldığımız bilgiye göre Milli Eğitim Bakanlığı Okuliçi Beden Eğitimi Spor ve İzcilik Dairesi Başkanlığının 2009–2010 Öğretim yılı faaliyet programı gereği; 13–17 Nisan 2010 tarihlerinde 74 Kız takımı ve 75 Erkek takımın katılımıyla Yıldızlar Badminton Türkiye Birinciliği yarışması yapılacak. Yarışmalar Kahramanmaraş Erdem Bayazıt Anadolu Lisesi ve Kipaş Eğitim kurumları Spor Salonunda gerçekleşecek.

Karşılaşmalara sporseverler davetli olup büyük ilgi uyandıracağı bekleniyor. MEM-BASIN

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri