Türkiye Kupası'nda gruplara erken veda eden Sarı-Lacivertliler'de istifası gündeme gelen Kocaman'ın görevinin başında olduğu öğrenildi.
Kocaman'ın başkan Aziz Yıldırım'la yaptığı telefon görüşme sonrası bu kararı aldığı öğrenilirken, ligin ikinci yarısı ilk 2 haftasında oynanacak Antalyaspor ve Trabzonspor maçlarından galibiyet alınamaması halinde görevine son verileceği iddia edildi.
iha