Aurelio Beşiktaş'ta 24 Ağustos 2010 Salı 10:32 Beşiktaş'ın Real Betis'te oynayan milli oyuncu Mehmet Aurelio ile 2 yıllık anlaşmaya vardığı öğrenildi. İlk yorum yazan siz olun UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Gönder Spor Haberleri