Atıcılık Olimpik Sporcu Seçmeleri Yapıldı

Atıcılık Olimpik Sporcu Merkezi öğrenci seçme sınavı 26 Şubat 2012 tarihinde yapıldı.

İl Müdürlüğümüz bünyesinde faaliyet gösteren Atıcılık Olimpik Sporcu Merkezi öğrenci seçme sınavı 26 Şubat 2012 tarihinde yapıldı.

Belediye Spor tesisleri Atış poligonunda yapılan seçmelere İlköğretim ve Orta öğretim öğrencilerinden oluşan kalabalık bir grup katıldı. Katılan öğrencilerin heyecanlarının gözlerinden okunduğu seçmelerde kıyasıya mücadele edildi. 2 aşama halinde gerçekleştirilen seçmelerde birinci aşamasında öğrencilerin fiziki yeterlilikleri koordinasyon parkuru ile ölçüldü. İkinci aşamada ise teknik kurul tarafından atıcılık trap dalında bilgiler verildi ve tüfek tutuşu, reaksiyon hızı gibi teknik becerilerine bakıldı.

Seçmelerle ilgili bir açıklamada bulunan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı, Seçmelerimize iştirak eden öğrencilerimize ve beden eğitimi öğretmenlerimize teşekkür ederim dedi. İlkini 2009 yılında gerçekleştirdiğimiz seçmelerde taradığımız bir sporcumuz kısa zamanda dünya 2.si olarak bizleri sevindirmiştir diyerek bugün yapılan seçmelerde de şampiyon olmaya aday sporcuların çıkacağını belirterek bütün branşlarda da bu tür seçmelerin yapılacağını söyledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri