AEL Spor’da Dalga, Dönemi Bitti

Kahramanmaraş 1. Amatör Lig'de mücadele eden AEL Spor'un teknik direktörü Adil Dalga, görevinden ayrıldı.

Adil Dalga, kulüp başkanı Mustafa Erdoğan ile birlikte düzenlediği basın toplantısında, AEL İşletme Müdürlüğü'nden emekli olduğunu ve Ankara'ya yerleşeceğini, bu nedenle görevini bırakma kararı aldığını ifade etti.

Dalga, ''Herkesten haklarını helal etmelerini istiyorum, AEL Spor'a başarılar diliyorum'' dedi.

Toplantıda, Erdoğan, kulüplerine olan hizmetleri nedeniyle Dalga'ya teşekkür etti. AA

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri