Acar: “Başarılı Olamadık”

Spor Toto 3. Lig 2.Grupta Kahramanmaraşspor’un rakiplerinden Batman Petrolspor Teknik Direktörü Erdem Acar, deplasmanda galip gelmeyi çok istedikleri maçta başarılı olamadıklarını söyledi.

Acar, yaptığı açıklamada, Beykozspor maçında ilk kez çıktığı takımın başında  galip gelerek 3 puan aldıklarını ifade etti. ''Bu maçta almış olduğumuz galibiyetin moraliyle rakibimizin karşısına çıktık. Bursadan alacağımız 3 puan ile üst üste 2. galibiyetimizi elde etmek istiyorduk. Galip gelmek için iyi de oynadığımıza inanıyorum, ama başarılı olamadık'' diyen Acar, "Önümüzdeki hafta kendi saha ve seyircimiz önünde oynayacağımız Ispartaspor maçı var. Bir an önce motive olmak zorundayız. Yapacağımız maçtan İyi bir sonuç almayı planlıyoruz.. Sahamızda alacağımız 3 puanla ligi iyi bir yerde bitirmeyi hedefliyoruz" diye konuştu. Haber Merkezi

 

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri