Geleneği bozmayan Kahramanmaraş Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu yıl da “Birimler Arası Futbol Turnuvası" düzenliyor.
4'lü grup lig usulüyle oynanması planlanan ve açılış maçlarıyla start alan futbol turnuvasının karşılaşmaları Hanefi Mahçiçek Stadyumunda yapılacak. Kahramanmaraş Belediyesi Birimler arası futbol turnuvası, belediye personelince heyecanla izleniyor. Turnuvanın açılış karşılaşması, 23 Mayıs 2011 Pazartesi günü saat 18 00’de, Hanefi Mahçiçek Stadyumunda oynandı.
Turnuvaya katılacak birim takımları ve gruplar ise şöyle;
A GURUBU
1-İMAR İŞLERİ ( ŞEHİRCİLİK)
2-SAĞLIK HİZMETLERİ
3-SU KANALİZASYON
4-İNSAN KAYNAKLARI
5-ÖZEL KALEM
B GURUBU
1- BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER
2- İMAR İŞLERİ
3- HALK EKMEK
4- ETÜT PLAN PROJE
5- BİLGİ İŞLEM
C GURUBU
1-MALİ HİZMETLER
2-İTFAİYE MÜDÜRLÜĞÜ
3- PARK BAHÇE (BAHÇE)
4-TEMİZLİK İŞLERİ
5- AKMOD
6- FEN İŞLERİ MÜD.
D GURUBU
1- ULAŞIM HİZMETLERİ
2- SOSYAL YARDIM İŞLER MÜD.
3-PARK BAHÇE MÜD.(PARK)
4- ZABITA MÜD.
5- BELEDİYE MECLİS