Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün ev sahipliğini üstlendiği Yıldızlar 2. Ligine Yükselme Güreş Müsabakaları Cumartesi ve Pazar günü Erzurum’da yapıldı. 20 ilden 240 güreşçinin mindere çıktığı müsabakalar nefesleri kesti. Büyük bir heyecan içinde geçen maçlar sonunda 2. Lige yükselen dört takım belli oldu. Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çintimar, Şube Müdürü Bülent Tilkidöğen’inde izlediği müsabakalarda Kahramanmaraş SGK Spor Kulübü birinci olurken, Rize Gençlikspor ikinc i oldu. Turnuvada üçüncülüğü Mersin Tarsus Belediyesi kazandı. Dordu SHÇEK ise dördüncü sırada yer aldı. Çekişmeli geçen müsabakalarda Erzurumlular ve tribünlerdeki spor severler güreşe doydu. İlk dört sırayı alan takımlar Yıldızlar 2.Güreş Ligine yükseldi.
Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çintimar, 20 ilden 240 güreşçinin mücadele ettiği 2. Lige Terfi müsabakalarına ev sahipliği yaptıkları için mutlu olduğunu söylerken, müsabakaların sportmence geçmesinin de kendilerini sevindirdiğini söyledi. Çintimar, turnuvaya katılan tüm takımların yöneticilerine, antrenörlerine ve sporculara da başarılar diledi.
(İHA)