Kahramanmaraş 12 Şubat Stadyumu düzenleme çalışmaları sürüyor. Tamamen koltuklarla kaplanan stadyumun görüntüsü taraftarı mutlu etti.
Uzun yıllar yenileme faaliyetlerinden mahrum bırakılan 12 Şubat Stadyumunu, geçtiğimiz yıl Kahramanmaraş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yenilemiş ve Kahramanmaraşspor’un maçları da burada oynanmıştı. Futbol sezonunun sona ermesi ile yenileme çalışmalarına devam eden Kahramanmaraş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, stadyumun tamamını koltuklar ile kaplamaya başladı. Gelecek sezona yetiştirileceği bildirilen stadyumun %75’inin koltuk kaplamasının yapıldığı öğrenildi. Kahramanmaraş’ta var olan spor tesislerini yenileme çalışmalarını sürdüren Kahramanmaraş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, 12 Şubat Stadyumunun en büyük eksiği olan tribünlerin koltuk sıkıntısını gideriyor. Batıpark Spor alanlarında yapılan yenileme çalışmalarının ardından Batıpark Futbol sahası, gece geç saatlere kadar amatör ve bölge futboluna hitap etmeye başlamıştı. Özellikle ışıklandırma sisteminin ve tribünün düzenlenmesi ile tam anlamıyla futbola hizmet veren Batıpark Futbol sahası, Kahramanmaraş futbolunda olmazsa olmazlardan oldu. 12 Şubat Stadyumunda da yapılan koltuklama çalışmaları, ardından yapılması planlanan ışıklandırma sistemi ile modernize edilerek bölgeye hizmet etmesi planlanıyor. Konu ile ilgili bilgiler veren Kahramanmaraş Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakçı, stadyumun yeni sezona yetiştirilmesi için yoğun bir çaba harcandığını söyledi. Kabakçı, konu ile ilgili şunları ifade etti: “Kahramanmaraş’ta bulunan spor tesislerinin yenileme çalışmalarını sürdürüyoruz. Tesislerin yenilenmesi, sporcularımızın daha modern yerlerde faaliyet yapmaları noktasında çok önem arz etmekte. Geçtiğimiz yıl 12 Şubat Stadyumunu yeniden çimlendirmiştik. Zemin çimlenmesinin ardından gereken tüm tadilatlarını bitirdik ve Kahramanmaraş’ın hizmetine sunmuştuk. Stadyumun yenilenmesinin ardından da Kahramanmaraşspor yönetimi karşılaşmalarını burada yapmak için bize talepte bulundu. Bu talebi kabul ettik, Kahramanmaraşspor geçtiğimiz yıl maçlarını 12 Şubat Stadyumunda oynadı. Futbol müsabakaların sona ermesi ile biz tadilat çalışmalarını yeniden başlattık. İlk çalışmamız da koltuklama çalışmaları oldu. Stadyumumuz çok güzel oldu. İnşallah önümüzdeki sezona yetiştireceğiz.”dedi.
12 Şubat’ta Tribünler Koltuklandı
Kahramanmaraş 12 Şubat Stadyumu düzenleme çalışmaları sürüyor.
İlk yorum yazan siz olun