Gerekli seyirci desteğini bir türlü arkasına alamayan Kırmızı Beyazlı ekibin gündemini meşgul eden sorun yetkililerin onay vermesinin ve Türkiye Futbol Federasyonu’nun Resmi olarak KMS – Yalı maçının oynanacağı yeri 12 Şubat olarak açıklamasının ardından rahat bir nefes aldı. Uzun süredir çalışmaların yapıldığı 12 Şubat stadyumunda çalışmalar sona erdi. Stat yenilenen haliyle TFF yetkililerinden geçer not aldı. Çarşamba günü denetim için gelen yetkililer tek eksiğin stadın etrafında zift olmaması olduğunu belirledi. Zift yapım çalışmalarına da anında başlandı.
Gençlik Spor İl Müdürlüğü yeklilerinden edinilen bilgiye göre 12 Şubat stadyumun da olumsuz bir durumun olmadığı belirtildi. Tek eksiğin stadın etrafında ki toprak yerlerin zift olması gerektiği ifade edildi. Zaten bu konuda da çalışmalar hemen başladı. Son olarak geçtiğimiz Çarşamba günü denetim için gelen TFF yetkililerinin de stada tam not verdiği belirtildi.
Bugün Gazetesi