Kahramanmaraş Kamuoyunun yakından tanıdığı ve Eymen Gıda’nın Yönetim kurulu Başkanı Akif Ercan, Sabah Gazetesinde Pınar çelik isimli köşe yazarının yazılarına konuk oldu.
09 Mayıs 2010 tarihli sabah Gazetesinin nüshasında MARKA’J isimli köşesinde bu yatırım değerlendiren Pınar Çelik yazısında şunları gündeme getirdi.
“MADO isimli kafelerini 300 noktaya ulaştıran Yaşar ailesi, İcemar markasıyla da kurumsal satış alanına girdi. Firmadan İcemar’ın Türkiye distribütürlüğünü alan Eymen Gıda’nın Yönetim Kurulu başkanı Mehmet Akif Ercan, ilk etapta İstanbulda ki kafe, restoran, çay bahçesi, otel ve sosyal tesislere ulaşmak istediklerini ve İcemar’ın dağıtım ve pazarlaması için 5 milyon dolar yatırım yaptıklarını söyledi.
7 MİLYON DOLAR CİRO HEDEFLENİYOR
Bu iş için 28 araçlık bir filo kurduklarını, üretimi ise Yaşar dondurmanın yapacağını dile getiren Ercan; dondurma, sütlü, tatlılar, dondurulmuş unlu mamuller, ve şerbetli tatlılardan oluşan 99 çeşit ürünü yıl sonuna kadar 1500 noktaya ulaştırmayı hedeflediklerini, dev cruise gemilerine de girmeyi planladıklarını söyledi. Ercan, yıl sonunda 7 milyon dolar ciro beklentileri olduğunu ifade etti.
MADO DIŞINDA HER YERDE
İcemar’ın pazarlama stratejilerine göre marka mado’nun satıldığı yerler dışındaki tüm kurumsal satış noktalarına girecek. Amaç yüksek perakende satış fiyatlarıyla giremediği ve toplu tüketimin ağırlıklı olduğu noktalara daha uygun fiyatlarla girip tüketim hacmini artırarak ciroyu da büyütecek. Eymen Gıda bunu yaparken girdiği noktalara sadece ürünle değil belirli bir konseptle girecek. Girilen her noktada markanın reyonları olacak” diye yazıldı.