Karayolları Ne Zaman Kahramanmaraş'ı Görecek!..

Karayolları 5. Bölge Müdürlüğü her ne hikmetse son yıllarda adeta Kahramanmaraşlılarla dalga geçiyor.

Bunu söylemeye hakkımın olduğunu düşünüyorum.

Haddimi biliyorum.

Ama bu şehre Karayolları hizmet şöyle dursun, hakkını bile vermiyor. Hani 2012 yılında yapılacak olan üst geçitler, kavşaklar?

Bizim;

üst geçit,

alt geçit,

kavşak

bir yana normal yollarımız bile yapılmıyor.

**

ADANA YOLUNDAKİ BU GÖRÜNTÜ NEDİR?

Tarım Bakanı Mehdi Eker'in Kılılı'da açtığı fabrika açılışından dönüyoruz.

Aksu köprüsünden itibaren asfalt yer yer yapılmış, orta refüj ve yol kenarlarındaki manzara bizleri çileden çıkartmaya yetti bile...

Sonra yol daraldı. Şahinkaya Çırçır fabrikası ortada göbek gibi duruyor.

Yol arkadaşlarımızla sohbet ediyoruz.

Biri diyor ki; sanırım istimlak etmeyi unutmuşlar

Bir diğeri; - Olur mu canım, her halde vatandaş mahkemeye vermiştir.

Ne olduğunu bilmiyoruz.

Ancak manzara hiç hoş değil.

Birileri çıkıp bu işi çözmeli.

Kahramanmaraş'a yakışmayan bu manzara artık son bulmalı.

Nerede sorun var ise, kamuoyu ile paylaşılmalı ve vatandaş neden yapılmadığını öğrenmelidir.

Şimdi hepimiz Karayollarını suçluyoruz.

Acaba suçlu Karayolları mı?

Yoksa başka bir kurum mu?

Öyle ya da böyle bu iş çözülmelidir.

Siyaset ne diye var?

**

GÖKSUN YOLUNDAKİ HEYELAN ARTIĞI!..

Ak Parti İl Başkan yardımcısı Av. Vahit Bağcı ile Göksun'a gittik, gelirken bu fotoğrafını koyduğum yeri gösterdim.

Aynen; yazık bir yerde sorun var ama...

Hatırlanacağı gibi 2011 seçimleri öncesinde CHP Milletvekili Durdu Özbolat ve gazeteci Bekir Doğan seyir halindeyken bu heyelan olmuş, canlarını zor kurtarmışlardı.

İşte o günden bu yana 6-7 ay asfalt dökülmedi, sonra ise bu haliyle bırakıldı. Bir iş makinesi iki saatte yol kenarında oluşan bu pisliği kaldırabilir. Ama kaldırılmıyor....

Bizde çok ayıp diyoruz...

**

ÇAĞLAYANCERİT YOLU VE KÖPRÜLERİ

Çağlayancerit ilçemize en yakın ve kestirme yol diye tarif edilen Ayvalı Barajı yakınlarından geçip giden bir yol var.

Asfaltı idare eder, ancak yol 8 metre, köprüler 4 metre.

Allah göstermesin gece seyahatleri için çok tehlikeli bir yol. Hele Kuzucak köyü yakınlarındaki köprü ise gündüzde tehlike saçıyor. Bu yol üzerinde buna benzer 5 ya da 6 köprü var.

Bu köprülerin büyütülmesi gerekiyor.

Her köprü 200 bin lira olsa, toplamda 1 milyar para ile bu iş çözülür.

Neredesiniz ey siyasiler!...

O bölgede yaşayan vatandaşları bu sıkıntıdan kurtarmak sizin göreviniz...

En azından 2013 yılı programına aldırabilirsiniz...

**

BİZ HEP YAZMAYA DEVAM EDECEĞİZ

Kahramanmaraş'ı karış karış bilirim. Hangi köyün ne sorunu var? Hangi köyün yolu bozuk...

Cenaze, düğün, açılış, davet derken 32 yıldır Kahramanmaraş kazan biz kepçe, gezdik durduk...

Köye Hizmet götürme Birliği zaman zaman eleştirmemize rağmen güzel hizmetler ortaya koyuyor.

Bir çok köyümüzde sokaklar genişletilmiş ve parke döşenmiş durumdadır. Köylere de kanalizasyon girdi.

Bir çok köyümüzde koku hiç yok denecek kadar azalmış.

Yapılan hizmet yeterli mi diye soracak olsanız, hayır diye haykırırım.

Büyükşehir yasası ile hizmetlerin bölük pörçük değil de topluca yapılacağına inanıyorum.

Biraz zaman gerekecek.

Biraz sabır gerekecek.

İyi bir planlama ile bir kaç yıl içinde köylerimiz ile şehirler arasında hizmetin kalite açısından pek farkının kalmayacağını, şehirden köye tersine bir göç başlayacağına inanıyorum.

Çünkü şehirler insanı sıkmaya başladı.

Emekli olanlar, hali vakti yerinde olanlar şehir merkezini değil de yakın köyleri tercih edecekler...

Bunları görürüz inşallah!...

Bizler gördüğümüzü yazmaya ve kente hizmet etmeye çalışıyoruz..

Karayollarının da artık Kahramanmaraş'ı görmesi gerektiğini düşünüyorum...

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum
Mehmet TAŞ Arşivi